پیشینه روضه‌خوانی در ایران و خراسان | ذکر مصیبت در روضه‌های کهن صدور ۳۹۹۰ رأی توسط کمیسیون ماده ۱۰۰ در سه ماهه اول سال ۱۴۰۴ در مشهد درخواست ساکنان محله پنج تن آل عبا مشهد: تهدید اراضی خاکی و خالی را به فرصت تبدیل کنید دعوت از نهادهای بین‌المللی برای محکومیت اقدامات رژیم صهیونی پیشرفت ۵۲ درصدی کمپ ورزشی شهدای شهرداری مشهد| پروژه تا بهمن‌ماه به بهره‌برداری خواهد رسید آلودگی دست از سر هوای مشهد برنداشت | ثبت بیستمین روز متوالی آلودگی (۱۶ تیر ۱۴۰۴) حضور ۵۰۰۰ زائر پیاده در مشهد برای عزاداری عاشورای حسینی هوای مشهد در وضعیت ناسالم قرار گرفت (۱۵ تیر ۱۴۰۴) استقرار ۶ جایگاه ارزاق عمومی و ۸ نانوایی سیار در اطراف حرم مطهر رضوی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خیمه سوزان در مشهد کجا بریم؟ تل‌آویو به دنبال جایگزینی برای فرودگاه بن‌گوریون هوای کلانشهر مشهد، همچنان «ناسالم» (۱۴ تیر ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: مشهدالرضا(ع) آماده میزبانی از عزاداران در تاسوعا و عاشورای حسینی است آماده‌باش ۱۰ هزار دستگاه تاکسی هم‌زمان با تاسوعا و عاشورای حسینی مشهد آماده میزبانی از عزاداران در تاسوعا و عاشورای حسینی است | خدمات شهری در آماده‌باش کامل افزایش سرویس‌دهی خط ۳ مترو مشهد در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی (۱۴ و ۱۵ تیر ۱۴۰۴) ویدئو| تصاویر تکمیلی از لحظه تکان دهنده اصابت پرتابه های رژیم صهیونیستی در تجریش تهران افزایش ساعات ارائه خدمات در پارکینگ‌های مشهد در تاسوعا و عاشورای حسینی حجره‌های بازار رضا‌ (ع) مشهد همچنان میزبان یک پیشه تاریخی است | گل کاشتن روی مخمل‌های محرمی تمهیدات ترافیکی مشهد در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی (۱۴ و ۱۵ تیر ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

مهم‌ترین مسئله بسیج شهرداری مشهد؛ خدمت رسانی به مردم

  • کد خبر: ۹۱۱۶۲
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
مهم‌ترین مسئله بسیج شهرداری مشهد؛ خدمت رسانی به مردم
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) گفت: مهم‌ترین مسئله برای پایگاه‌های شهرداری فعالیت در میز خدمت است و خدمت رسانی ارزش بسیاری دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) گفت: گاهی توانمندی‌های بسیاری در برخی پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرداری مشهد می‌بینیم که در دیگر سازمان‌ها دیده نمی‌شود؛ مهم‌ترین مسئله برای پایگاه‌های شهرداری فعالیت در میز خدمت است و خدمت رسانی ارزش بسیاری دارد.

ابوالفضل کهنسال در جلسه هم‌اندیشی خدمت رسانی و کارآمدسازی نظام اداری که به میزبانی بسیج شهرداری مشهدالرضا (ع) با حضور برخی مدیران شهرداری دزفول برگزار شد، اظهار کرد: از مسئولان بسیج شهرداری قدردانی می‌کنم که تحول ایجاد کردند و باجدیت دنبال طرح پایگاه محوری هستند.

وی افزود: این میز‌ها میز‌های خدمت ادارات نیست؛ ما ضمن احترام به آن‌ها به دنبال ایده دیگری هستیم؛ این میز‌ها میز‌های خدمت جهادی است؛ باید برای نماینده پایگاه هدف تعیین شود، سپس ناراضیان جامعه هدف را مشخص کنیم؛ برای مثال اگر محله‌ای از آسفالت خیابانش راضی نیست، من باید به عنوان کارمند، میز خدمتم را به محلی ببرم که نارضایتی در آن وجود دارد تا مشکل شهروندان حل شود.

کهنسال با بیان اینکه پایگاه‌های ما نقش امنیتی ایفا می‌کنند، افزود: حل نشدن مشکلات شهروندان زمینه ساز اعتراض می‌شود.

افزایش بهره‌وری با بهره‌گیری از افراد کارآمد و متخصص

همچنین جانشین حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهدالرضا (ع) در این جلسه گفت: استفاده از افراد کارآمد، متخصص و متعهد چه در پایگاه‌ها و چه در سمت مدیران می‌تواند سبب افزایش بهره وری سازمان شود؛ این مدیران باید کارآمد، انقلابی، جهادی و مردمی، دل سوز، شجاع و متفکر و با روحیه بسیجی باشند.

سیدروح ا... پیش نماز افزود: بیشتر فعالیت‌های مرتبط با میز خدمت با محوریت پایگاه‌های مستقر در مناطق و سازمان‌های شهرداری مشهد درحال برگزاری است؛ به همین دلیل این افراد وظایف مهمی برعهده دارند.

وی ادامه داد: نیت ما رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع است که برای این کار بسترسازی لازم است؛ بستر اول تکریم همکاران خودمان است، زیرا اگر همکاران ما تکریم نشوند، انگیزه‌ای برای تکریم ارباب رجوع ندارند؛ بستر دوم اعتمادسازی است که فقط با شعار و اکران چند پیام در بیلبورد‌ها انجام نمی‌شود و پیش از آن باید بستر مشارکت برای اعتمادسازی انجام شود تا در مرحله بعدی بتوانیم با فرایند مردم محور مشکلات را حل و مردم را تکریم کنیم.

پیش نماز افزود: ما برای رسیدن به خدمت رسانی مطلوب و جامع و کامل باید کارکنان و مدیرانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم تا به یک نظام اداری کارآمد، پویا، سالم و خدمت رسان برسیم.

وی گفت: در راستای اصلاح و تحول نظام اداری باید امور مدیریتی را از وابستگی‌های سیاسی جدا کنیم تا کار‌ها و نهاد‌های اجرایی و خدمت رسان گرفتار سیاست زدگی و بازی‌های سیاسی نشوند.

در ادامه نیز سیدمهدی مرتضوی، دبیر ستاد تکریم ارباب رجوع شهرداری و جانشین بسیج دزفول، گفت: شهرداری مشهد در موضوع میز خدمت پیشرفت شگرفی داشته و کار‌های بزرگی انجام داده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->