ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان رضوی | بومی سازی قطعات و تکنولوژِی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد کریمدادی: چشم انداز ۲۵ ساله در مدیریت آب مشهدمقدس ترسیم شده است فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه‌های سطحی فاصله بگیریم
سرخط خبرها

مهم‌ترین مسئله بسیج شهرداری مشهد؛ خدمت رسانی به مردم

  • کد خبر: ۹۱۱۶۲
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
مهم‌ترین مسئله بسیج شهرداری مشهد؛ خدمت رسانی به مردم
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) گفت: مهم‌ترین مسئله برای پایگاه‌های شهرداری فعالیت در میز خدمت است و خدمت رسانی ارزش بسیاری دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) گفت: گاهی توانمندی‌های بسیاری در برخی پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرداری مشهد می‌بینیم که در دیگر سازمان‌ها دیده نمی‌شود؛ مهم‌ترین مسئله برای پایگاه‌های شهرداری فعالیت در میز خدمت است و خدمت رسانی ارزش بسیاری دارد.

ابوالفضل کهنسال در جلسه هم‌اندیشی خدمت رسانی و کارآمدسازی نظام اداری که به میزبانی بسیج شهرداری مشهدالرضا (ع) با حضور برخی مدیران شهرداری دزفول برگزار شد، اظهار کرد: از مسئولان بسیج شهرداری قدردانی می‌کنم که تحول ایجاد کردند و باجدیت دنبال طرح پایگاه محوری هستند.

وی افزود: این میز‌ها میز‌های خدمت ادارات نیست؛ ما ضمن احترام به آن‌ها به دنبال ایده دیگری هستیم؛ این میز‌ها میز‌های خدمت جهادی است؛ باید برای نماینده پایگاه هدف تعیین شود، سپس ناراضیان جامعه هدف را مشخص کنیم؛ برای مثال اگر محله‌ای از آسفالت خیابانش راضی نیست، من باید به عنوان کارمند، میز خدمتم را به محلی ببرم که نارضایتی در آن وجود دارد تا مشکل شهروندان حل شود.

کهنسال با بیان اینکه پایگاه‌های ما نقش امنیتی ایفا می‌کنند، افزود: حل نشدن مشکلات شهروندان زمینه ساز اعتراض می‌شود.

افزایش بهره‌وری با بهره‌گیری از افراد کارآمد و متخصص

همچنین جانشین حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهدالرضا (ع) در این جلسه گفت: استفاده از افراد کارآمد، متخصص و متعهد چه در پایگاه‌ها و چه در سمت مدیران می‌تواند سبب افزایش بهره وری سازمان شود؛ این مدیران باید کارآمد، انقلابی، جهادی و مردمی، دل سوز، شجاع و متفکر و با روحیه بسیجی باشند.

سیدروح ا... پیش نماز افزود: بیشتر فعالیت‌های مرتبط با میز خدمت با محوریت پایگاه‌های مستقر در مناطق و سازمان‌های شهرداری مشهد درحال برگزاری است؛ به همین دلیل این افراد وظایف مهمی برعهده دارند.

وی ادامه داد: نیت ما رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع است که برای این کار بسترسازی لازم است؛ بستر اول تکریم همکاران خودمان است، زیرا اگر همکاران ما تکریم نشوند، انگیزه‌ای برای تکریم ارباب رجوع ندارند؛ بستر دوم اعتمادسازی است که فقط با شعار و اکران چند پیام در بیلبورد‌ها انجام نمی‌شود و پیش از آن باید بستر مشارکت برای اعتمادسازی انجام شود تا در مرحله بعدی بتوانیم با فرایند مردم محور مشکلات را حل و مردم را تکریم کنیم.

پیش نماز افزود: ما برای رسیدن به خدمت رسانی مطلوب و جامع و کامل باید کارکنان و مدیرانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم تا به یک نظام اداری کارآمد، پویا، سالم و خدمت رسان برسیم.

وی گفت: در راستای اصلاح و تحول نظام اداری باید امور مدیریتی را از وابستگی‌های سیاسی جدا کنیم تا کار‌ها و نهاد‌های اجرایی و خدمت رسان گرفتار سیاست زدگی و بازی‌های سیاسی نشوند.

در ادامه نیز سیدمهدی مرتضوی، دبیر ستاد تکریم ارباب رجوع شهرداری و جانشین بسیج دزفول، گفت: شهرداری مشهد در موضوع میز خدمت پیشرفت شگرفی داشته و کار‌های بزرگی انجام داده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->